Friday, April 03, 2009

cepumas questions

1.Bekas kekasih saya adalah :
:: doremon

2.Saya sedang mendengar :
:: bebudak kelas sembang n lecture j2ee

3.Mungkin saya patut :
:: diet...badan da berkembang

4.Saya suka :
:: fesyen and design

5.Sahabat-sahabat baik saya :
:: semua kawanku kawan baik

6.Saya tak paham :
:: kenapa saya gemar makan cendawan

7.Saya kehilangan :
::my lovely father-28.8.2008

8.Ramai yang berkata :
:: ko ni asyik..................je.hehehe

9.Makna nama saya :
::yang tunggal...yang istemewa

10.Cinta itu adalah:
:: pengorbanan dan kasih - sayang

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
:: type coding java...cik kt depan..hahaha

12.Saya akan cuba :
:: mendapatkan 3 pointer n above

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
:: hingga ke akhir hayat

14.Telefon bimbit saya :
:: baru dapat baju

15.Bila saya terjaga dari tidur :
:: terus mandi

16.Saya paling meluat apabila :
:: ada orang wat perangai

17.Pesta/Parti adalah :
:: untuk bersosial dan memakai baju cantik.hehe

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
:: arnab

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
:: 1-5 tahun..coz bleh wat ape2 je n main ape2 je

20.Hari ini :
:: hari kedua blajar Java....malam ni g dinner laks.hua...asgment byk lg.........

21.Malam ini saya akan :
:: g dinner an sambung keje

22.Esok pula saya akan :
:: hadapi rutin harian yang sama jugak...kerja2

23.Saya betul2 inginkan :
:: 4.00 for this semester....

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
:: x sempat fkir ape2 harini...nak cepat

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
:: sacc mall lovely lace

26.Makanan Barat atau Jepun :
:: barat...kfc

27.Bilik yang terang atau gelap :
:: samar2 and romantik gitu

28.Makanan segera adalah :
:: tiada segera..semua berat2 belaka..and buah2an

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
:: ngantuknye

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)