Friday, December 09, 2011

Puas hati dapat beli InnerShine

Tak tahu kenapa....nak sangat minum InnerShine....dengan harapan dapat kulit cantik seperti Maya Karin...dan dengan harapan dapat mata cantik dan bersinar-sinar. (tapi kalo x minum air masak dengan banyak boleh jadi ka?)


Jadi, setelah menabung sebanyak 50 sen sehari selama dua bulan dengan matlamat yang satu..akhirnya ia berjaya dicapai. Syabas.




 
Jadi aku try lah minum yang dari Pati Prun dulu. Tengok ade kesan ke atau pon sama ja. huhuhu
...


Tapi yang penting ianya sedap dan berkhasiat untuk kulit kita

Kecantikan bermula dari dalam bukan? Mula2 aku takut gak nak makan benda2 camni but i love to try new thing that maybe can make my dull skin to be flawless!! Auww perasan lebih di situ.Mula-mula taku nak rasa tapi setakat ini...pas minum je aku masih boleh bernafas lega. Rasanya tidak terlalu manis, sedap ..ala cam rase buah prune tapi ade sedikit kasar2..(faham x ayat ni? ehehehehe)..Cara minum sebotol sehari. Aku biasanya minum selepas sarapan...x pon bile nak tido ikut suka aku jer kan.
Tapi jangan over 2 nak minum lebih2 nanti bukan dapat cantik dan sihat tapi dapat sakit.




Tapi sekarang ni aku masih dalam tempoh percubaan, cuba menghabiskan satu set dulu. Kalau ok aku akan teruskan lah. Harganya mase aku beli haritu RM 28.90 kat Watson...Agak mahal le jugak bagi aku tapi kenapa tidak jika ia utk cantik dan sihat ye x? Daripada beli benda lain yg x berfaedah..(errrrrr)  nak jugak.


Tapi ...jika kamu jumpa saya...tapi muka saya x flawles macam Maya Karin..kamu diam2 sahaja lah ya. Atau mungkin mase tu stok InnerShine Saya sudah abis. Auuwww gedik seyh. ( malu-malu kucing)

Tapi kamu juga boleh bagi idea pada saya...selain minum InnerShine ..apa lagi yg boleh membuatkan kulit dan mata kita berkilau dan sihat?? :-)
Baiklah...just share new thing today...Ada masa jumpa lagi....


** Rindu nak balik kampung :-(












2 comments:

  1. camne ada kesan tak? kalu berkesan, sila la promote heheh

    ReplyDelete
  2. Iffa comey dah....hehe sbenarnye nak kulit cantik kene minum byk air masak, mkn buah n sayur je. mase mkn innershine ni saje try hehe ok la kalo nk try

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)