Sunday, December 04, 2011

Ombak Rindu :-)

Mula-mula bile dengar orang heboh citer pasal filem Ombak Rindu aku relax jer. Wat tak tahu pon. Alah... ape nak kisah. Hehehe poyo jer kan.



Tapi aku pernah baca novel Ombak Rindu. Tak ingat lah zaman bile lama jugak lah. Best la novel nye. Jadi memandangkan minggu ni aku x sibuk mane...aku n budak rumah pergi lah merancang nak tgok Ombak Rindu ni...Budget x dela sedih mane kot. Ala-ala cite Lagenda Budak Setan kot..x bape nak sedih (assume lah sgt).



 Tapi semalam...aku tengok citer tu. Boleh la tahan walaupun byk watak-watak yang xde cm dalam novel. Yelah citenye bape jam jer xkan nak 100% cm dlm model ye tak. Tapi ...agak mengejutkan. Tetiba ade part2 yg sedih woo. Tetiba ada air mata kat pipi. huhuhuhuhu



Lagu latar nye best jugak and sinematografi yang menarik juge. kalau x percaya tengoklah sendiri. Tapi jangan lupe bawak tisu yg 30 sen tu pon xpe..stanby kot - kot kamu ternanges kan mane la tahu.






Tapi kan.. menangis ketika berdoa kpd allah adalah lebih baik dari menangis kerana menonton filem..kan kan

k lah..TATA

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)