Wednesday, March 02, 2011

Seminar


Assalamualaikum semua...


Pada hari Isnin dan Selasa lepas aku menghadiri seminar SPSS dan mempelajari ilmu menyediakan 'research paper' dalam ruang lingkup kuantitatif research yang memerlukan pengiraan dan seharusnya mengeluarkan finding2 yang boleh dipercayai dan dapat menyumbangkan sumbangan yang baik kepada masyarakat dan pelajar khususnya. dan tentunya berkaitan denagn tajuk yang dipilih. ( sila cerakinkan ayat menjadi 3 dan mesti ada subjek dan predikat)

Ia dianjurkan oleh budak kelas SMM 770 Masters in Information Management.

Penceramah jemputan: Dr. Noorman Masreek

Banyak input-input yang berguna dan boleh diaplikasi dalam menyediakan research paper. Sesiapa yang berminat mempelajari lebih lanjut sila melayari blog beliau. Taip sahaja seperti di atas.


Masing-masing kene bawak laptop walau apepon terjadi.Teori and praktikal sekali kene balun sebab tu kene bawak gak. Agak pening...dan kalo sesiapa xde laptop sila angkut PC or desktop ....dugaan.




Muke kerek bukan cerek. Jeling cam nak gado je nape? Dari pukul 8 pagi sampai 5petang. Mane x kerek. Kepala jadi berat. Tapi bergambar tetap bergambar. Jangan tidak-tidak. Ini baru hari pertama.




Sesi minum petang. Nescafe dan kuih popia bersama kuih gelang yang sudah dimakan.
Maaflah. Gambar lunch nye menu tiada kerana tidak sempat diambil. Faham2 sajelah. :-)



Kita minum dulu !!!!!!!

Sempat mengambil gambar sekeping dua untuk kenangan. Me n Neti. Ini pada hari kedua.


Selama 2 hari seminar berjalan lancar. Terima kasih kepada semua di atas "knowledge sharing" anda.




Ok sekian.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)