Sunday, April 24, 2011

Alhamdulillah...




Assalamualaikum semua...


Hari ini saya agak kesibukan kerana dari semalam menyiapkan kerja sekolah. Okey...selama menyiapkannya ada juga diselitkan dengan aktiviti membuat air nescafe, memasak nasi goreng untuk sarapan, membasuh baju a.k.a menyidai baju, menonton berita terkini hiburan sensasi... dan di selang-selikan dengan gurau senda serta gelak ketawa bersama kawan-kawan serumah. (manalah kerja hendak siap cepat banyak betul iklan die nih)

Tepat jam 1825 p.m kerja itu siap 99.9 % (sebab belum bawak pegi print lagi...kena gigihkan diri sebentar lagi) printer ink xde sudah habis.

Sementara merehatkan diri....saya datang sini jumpa kawan-kawan blogger saya nih. eceh....:-)

Ok la..terasa ingin melihat rancangan Mentor malam ini. ..(padahal ada lagi 2 assgment menunggu sambil tersenyum2 padaku)ok2.....


Sekarang saya minat tengok org pakai tudung tapi ada cekak atau ade benda2 kat kepala. (tetibe)


Contohnya begini

Ini bukan saya. Tapi rasanya ia terlampau berkilat bukan? mungkin saya perlu cari corak yang kecil2 sedikit. ehhh nak pakai jugak aku ini dalam hati ada taman rama2.....hehehe...mungkin ia sesuai dipakai di majlis2 tertentu contohnya majlis makan malam bertemakan fairy tales...
Tapi tema dinner nanti adalah warna iaitu hitam dan pink bukan fairy tales. (nanges)



Baiklah..nak cari idea lagi...agak-agak pakai tiara melampau x? heheheheheheh (ada hati jugak)


Nanti lah saya story apa yang akan dipakai di malam gala eh malam dinner nanti.



Babai semua...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)