Thursday, April 28, 2011

Diperintahkan diri untuk perintah berkurung



Assalamualaikum.....kawan-kawan





Pengumuman2!!Perhatian!! Perjumpaan ahli persatuan Bahasa Inggeris akan diadakan pada hari Sabtu ini ......bla3...(ayat mase sekolah dulu2)




Baik






Dengan ini...saya membuat pengumuman bahawasanya saya akan mengurungkan diri saya atas kerana perintah berkurung sebab untuk menyiapkan thesis.


Jangka masa adalah dalam 5 hari dari sekarang.



Jika ada apa-apa berita terbaru sila beritahu saya melalui panggilan telefon.




Jasa baik anda sangat saya hargai...




Saya juga doakan anda berjaya dalam apa jua bidang yang anda ceburi.






Minta undur diri.

Tiara ini diharapkan di hari persandingan... (tetiba x pasal-pasal)

Tiara....menggamit kenangan zaman persekolahan......tiara..ku mimpi kita bersanding atas kayangan........k sambung sendiri.


Babai

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)