Wednesday, April 27, 2011

Entry sebelum pergi dinner ...cepat la perut dah lapar

Assalamualaikum..

Wow




Sekejap lagi nak pi dinner


Harap-harap ade makanan yang sodap-sodap



Dan tiada istilah diet untuk malam ini


Kerana aku sudah bayar RM 5o


Sape nak bagi ko RM 50 senang2?


Kalo aku bekerjaya mungkin aku x kisah nak bagi org (ape kaitan)


Harap-harap bile dah bekerja aku x lupa asal usulku


Asal bukan orang senang tapi cukup makan pakai


Dan aku harap aku dapat mengubah segalanya


Terutamana sekali dari aspek ekonomi keluarga


Baiklah xmo cakap banyak kerana sekejap lagi mahu bersiap sedia


Ibarat Cinderella ingin ke malam gala (hehehehehheheh jgn marah nanti cepat tua)


Aku aci pakai sahaja apa yang ada tiada istilah well-preparation for the dinner...maklumlah belum bekerja (nanges)



Harap habis cepat dinner laeh balik cepat sambung buat kerja.





Ok doakan perjalanan hamba pergi dan balik selamat hendaknya...amin....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)