Wednesday, April 20, 2011

Entry yang menunjukkan kasih sayang seseorang yang tetiba menjdi jiwang karat di pagi yang indah

Assalamualaikum....


Ya...saya sayang kamu...

Ya....walau apapun yang terjadi...saya tetap sayangkan kamu...

Mungkin kamu rasa saya kadang2 tidak pedulikan kamu....saya minta maaf...

Kerana kadang2 saya tidak pandai untuk menunjukkan nya di hadapan kamu...

Tapi kamu jangan pernah terfikir bahawa saya tidak sayangkan kamu...

Kerana apa saya sayangkan kamu?

Hanya Allah sahaja yang tahu...dan mungkin juga kamu tahu.....kerana apa...

Dan jangnlah kamu sesekali merasa ragu-ragu akan hal itu....

Tapi jangan pernah lupa juga bahawasanya Allah itu Maha berkuasa merubah hati manusia..

Jadi tugas kitalah sebagai hambanya....memohon doa dan hidayahNya...

Supaya kita tetap bersatu hati....hingga ke akhirnya.......

Semoga kita tidak berubah....

dan semoga sayang itu bertambah....hari demi hari.....



Amin.........................

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)