Friday, April 15, 2011

Tajuk hari ini adalah intai-intai blog x sedar sok final exam lagi ....diam.

Assalamualikum ...


hei2........hai2..................ui2.............pang!! kene pipi aku sendiri



Eh rindu sungguh pada kamu blog. Kamu sungguh setia. Ada sahaja ketika aku ingin berbicara. Diam.


Ni baru balik exam tadi...makanya fikiranku sedikit puyeng dan pening....nak tulis2 tapi x tau nak tulis ape..

Cuma nak ucap rasa syukur kerana paper tadi bolehlah...bermaksud bolehlah aku menggoreng2 jawapannya setelah mengingati point2 penting. (merapu sahaja puyeng)


Ok..tiba2 diri tersedar masa mendengki eh mencemburui kita. Nak pergi bersiap untuk study sambil melihat televisyen. Maklumlah..banyak berita menarik sejak akhir2 ini...

Esok exam lagi ape aku nak jawab esok jika asyik leka menulis di sini kan tapi aku akan datang sini lagi. Mungkin esok atau lusa jika ada umur....kita jumpa lagi...jika tidak maknanya aku sudah di alam lain makanya sedekahkanlah al-Fatihah.


Wassalam.......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)