Sunday, April 10, 2011

Yes esok hari Isnin yang amat best!!

lalalallalallala.....


Pok3.......bujang lapuk..........ada mancis x ada rokok..


(sila sambung nyanyian itu sendiri)

Assalamualaikum...

Entry ini bertujuan untuk memberitahu perkembangan terbaru saya....(bajet ala-ala lisa surihani)


Sebentar lagi saya akan menyambung membuat slide show untuk presentation thesis saya untuk semester ini jadi tuan2 dan puan2 sekalian bolehlah undi saya..ehh

Puan-puan dan tuan-tuan juga bolehlah mendoakan saya...(terima kasih) supaya semasa presentation pada 14.4.2011(Khamis ) nanti supaya berjalan lancar...supaya saya tidak tercakap bahasa Tamil atau Jawa atau Banjar(walaupun bahasa Banjar bahasa saya di rumah)

Okey semua...saya mahu undur diri jika ada masa nanti bolehlah kita berjumpa lagi. Selamat malam.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)