Tuesday, November 29, 2011

Domo comel tapi kelakar juge :-)

Assalamualaikum. Tinggal beberapa jam je lagi aku nak hit floor. Nak jawab call. Eceh. Tatut juge. Tapi kerja tetap kerja. Perasaan sekarang lebih kurang cam nak amek exam lah. hehehehe


Berlagak ganas seperti domo bagi menghilangkan nervous...lalalalallala



Berani seperti domo juge :-) Mari takutkan cicak kuning itu!!!



Mari kejar kucing itu!!!



Vampire!!!!!!!!!!   Grrrrrrrrrrrrrr aku garang aku makan budak.....




eh ini kawan saya...comel x?



Errrrrrrrrrrr   ape ni ? Saya x sesuailah jadi baju :-(



Tulunnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!! 



Ape-ape pun saya tetap sayang kawan-kawan saya....ape yang penting...kerjasama..:-)




Baiklah...nak out. Sudah kehabisan idea hehehe 

Jangan lupe doakan saya yer. :-)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)