Monday, May 07, 2012

My Best Friend Wedding : Rohaizah and Syed

Assalamualaikum :-)


Pada 5.5.2012 yang lepas saya pergi kenduri kawen kawan baik semase di sekolah dulu. Sangat teruja. Memang sekarang musim kawen. Semua kawan-kawan kebanyakannye telah menempuh alam perkahwinan. Aku sememangnye suke tengok pengantin ni dari kecik- kecik dulu sampai la sekarang...jarang sekali x pergi kalau ade jemputan kecuali lah kalau betul2 x dpt pegi atau aku berada di luar kawasan. Ewah.  :-) 

Bile sampai - sampai jer kat rumah Rohaizah..terus cop tempat duduk masing - masing. Eh masing - masing macam ramai jer kan. Dah cop tempat duduk, terus masuk rumah cari pengantin. Terus sengeh- sengeh depan pelamin lambai-lambai tangan dekat pengantin macam x pernah tengok pengantin.  Ambik gambar sekeping dua ( xlah byk jgk) dan letak hadiah kat depan bilik pengantin ( x kan nak masuk bilik tu pulak ape ke halnye).

Lepastu tengok pengantin lagi lame-lame sampai puas hati :-). Tiba- tiba baru ingat yang kite belum makan lagi rupenye...patut rasa lapar dan terus keluar rumah untuk menjamu selera dengan nasi minyak da lauk- pauk yang tidak kurang enaknye. Makan dan terus makan. Tapi tidak berapa lalu makan kerana malu. ( Eh sape yang kawen ni?) 

Dan kami pun bersalam -salaman dengan tuan rumah...dapat cenderahati comel bangat. Dan salam- salam dengan pengantin comel yang tengah makan tu..:-) 

Nah ni antara gambar kami mase kenduri my best friend tu.. :-)










No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)