Wednesday, January 09, 2013

Salam Pagi Khamis...



Assalamualaikum... :-)


Mari kembali ke sekolah...lalala. Tetibe.

Sekarang dah masuk minggu kedua bebudak sekolah kan. Yang cikgu dah minggu kedua memulakan tugas yang mulia. Selamat bertugas cikgu :-) semoga dapat mendidik anak bangsa dengan jayanya dan penuh keikhlasan.

Bebudak ni pon dah sekolah.



Danny masa hari pertama masuk darjah satu. 





Siap sedia tunggu van ambik









eheh terselit pula




Semua kura-kura kalau Danny punya barang sekolah









Jenjalan bersama anak saudara di taman permainan Teluk Intan. Kamu juga boleh memancing udang galah di  sungai bersebelahan taman di situ tapi bawak pancing dan umpan yang sesuai ye.






Danny mengulangkaji pelajaran. 








 Budak sekarang sudah pandai berturban. Piya n Nurul penat main kat taman.














 Sekolah agama,,Piya dan.... Aku dulu sekolah agama paling best sebab lepas tu boleh main lompat tali getah. Ok fine.











 Teman tidur Danny memperkenalkan.....Alonso, Maikel(kot), Selena Gomez dan ape tah tak ingat. Turtle yang hidup ade seekor dalam kolam depan rumah. Tak boleh usik haha











Kat sekolah









Makan nasi goreng kat kantin macam sedap....je. 







Sikat tepi 










 Aiman happy jumpa kawan








 Beratur menuju ke kelas ye...













Eh seganla ade awek kat sebelah ni...hehehehe











Piya mase kecik. Eh tetiba jeling marah ye? hehehehe








Eh ini gambo raya (buat2 tekejut)










Ok ni mase Raya tahun lepas pon hado. Lame tak letak pic nampak gigi. (tetibe lagi). Ngeeeeeeeeeeeeeeee






Mase birthday Piya 24 Dec yang lalu...yang ke 10 tqhun








Model tangga :-)



Ok nanti sambung lagi. Selamat bertugas semua..:-)



No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)