Wednesday, April 17, 2013

Apa Ada Dengan Delima


 


Assalamualaikum ...


Bercakap pasal delima..sejak dua menjak ni kita boleh dapatkan produk-produk daripada buah delima dengan mudah. Buah delima banyak khasiatnya kalau nak tahu lebih lanjut sila rujuk di sini :

http://anizyn.blogspot.com/2009/12/khasiat-delima.html



Aku salah seorang yang mencari dan mencari apakah makanan yang baik untuk kesihatan. ( haha ayat...) Setelah sekian lama aku berjumpa dengan produk ini.







Jus delima ni pekat dan mudah diminum. Kalau tak lalu nak minum terus campur dulu dengan air masak kemudian baca bismillah dan minum. Harganya berpatutan dan badan terasa cergas ketika mengamalkannya. Jus ni ade je jual kat kedai-kedai jamu ataupun kedai-kedai pak arab.

Kalau nak beli buah yang segar dalam RM 2.50 sebiji. Kalau nak senang beli terus je la jus dah siap dalam botol macam kat atas ni ha. Terus minum saja.






Hati tidak perlu risau lagi takut kemontelan melanda diri  kerana kini daku sudah ada jus delima yang boleh melancarkan pengaliran darah dan memecahkan lemak-lemak akibat hobi makan. Insyaallah...


Kamu juga boleh cuba. Belum cuba belum tau comel x kak dah? Zzzzzzzzzzzz pengsan.





Baiklah jumpa lagi sayang........( sila sambung nyanyi lagu Shae bertajuk SAYANG sambil buat gaya parodi budak goyang kepala kt youtube tu sape name ntah k la bye)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)