Tuesday, May 17, 2011

Percarian Kerja Tegar



Assalamualaikum....



Thehehe...........:-) (gelak risau-risau)


Sekarang masa nya sudah tiba di mana aku berada di kawasan ataupun zon yg tidak selamat. Eh tidak selesa bagi seseorang yang baru tamat pengajian. Yelah. Dulu pas tamat degree ade alasan nak sambung master...........sekarang nak sambung ape?? sambung kabel telefon??sambung Phd?? hehehe x dulu.(eh ade ati gak )


So, pencarian nye da lama gak bermula.....SPA sudah byk kali apply ia seperti habitat eh habit. Tadi pon baru jer renew. Harap-harap dptle.....kalo x dpt gak ak isi lagi sampai 48 kali. Kalo x dpat gak nanti aku pikir la sendiri. eh .


Tenet?? itu sudah semestinya kan....semua job yg kurasakan sesuai telah si apply dgn jayanya. Harap-harap ade respon tapi sekarang belum lagi. Apakah? Biar ak pikir lagi...



Jadi...aku teringat ada org kata jgn terlampau memilih kerja..asalkan halal. Ya betul....dan ak tidak kisah sekarang mana ada rezeki aku di situlah aku....



Sekarang sedang gigih lagi berusaha...aku bagi masa pada diri sendiri selama sebulan menjadi pencari kerja tegar di Shah Alam selama sebulan..jika hampa aku akan pulang ke kampung halaman menjadi pencari kerja tegar di sana pula...:-) (eh)


Baiklah....doakan saya yer....dan saya juga doakan semua kwn2 sy berjaya di dunia dan akhirat.Amin.............




Semoga diriku dan dirimu berjaya ke fasa seterusnya............






Bersama Ayra............my classmate's daugther..
(gambar hiasan tiada kaitan dgn tajuk entry)



OK babai.......

2 comments:

  1. takpe.. bersabar..
    aku pon nak cari kije jugak!!! :)

    ReplyDelete
  2. bukankah kamu sudah menjadi wanita bekerjaya?? hehe tula..sabar2 juga...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)