Friday, August 26, 2011

Saya masih di sini x pegi mana-mana pon.....



Overview


***********************************





Tarrraaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Ku caca..bila..larut malam.....(sila sambung sendiri)


Aku dan neti ..omey x?? Masa tu kami satu umah pegi jenjalan. Yelah sebelum tu masing-masing sibuk keje.






Pastu kami satu umah amek gambar byk buat kenangan...Tapi kat atas ni bukan housemate aku. Tu si sheila. Jangan pula kamu keliru yang mana satu aku yg mana satu sheila sebab muke kami lebih kurang sama jer kan...xpe2 aku paham. (hakhakhak)










Pastu amek pic lagi ngan diana n emy....






























*********************************


BAB 1


Fuhhhh!!! byknye habuks2 kat blog saya ni. Agak2 da bape lame x menulis di sini ye?








hehehehe...
















Bukan apa sibuk sgt sampai x sempat nak berblog. Jadi di kesempatan ini sy nak ucapkan selamat berpuasa dan menunaikan ibadah dalam bulan Ramadan ini dgn sabar dan tenang...biasalah byk ujian akan dihadapi tatkala kita berpuasa...kene kuat dari segi mental dan fizikal.
































Bulan Syawal akan menjelma lagi beberapa hari, jadi gunalah kesempatan yang masih ada utk kita sama2 merebut pahala di bulan Ramadan yg mulia ini....:-)
































Sebut pasal Hari Raya..korang da prepare semua? Baju raya warna ape? Kuih raya buat sendiri ke beli? Ade buat ketupat ? Saya pakai baju warna purple tahun ni....(tetibe ayat macam dalam surat kiriman x rasmi)..Ape2 pun yg penting bersederhana kan..ewah
































hehe...x tahu la nak tulis ape sebab dah lame x menulis...jadi silalah lihat gambar terbaru saya utk tatapan kawan2 semua...harap2 ia dapat mengubat rindu kalian terhadap hamba.(hehehe jgn mare :))


































































































P/s: Sila jangan pening ketika membaca entry ini. Terima kasih yer....:-) Jumpa lagi.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)