Tuesday, August 30, 2011

Sayang semua...selamat hari raya dan selamat menyambut kemerdekaan yang ke 54..Alhamdulillah



Assalamualaikum...





Nak tengok gambar raya saya x? blushing :-)




Ok2 sy post di blog kesayangan saya ni. Kawan-kawan semua, saya nak ucapkan selamat hari raya dan selamat menyambut kemerdekaan negara kita yang tercinta...kita patut bersyukur kerana dapat hidup dengan aman damai di negara kita dan sentiasa berbakti kepada keluarga, masyarakat dan negara..(ewah)



Bile raye x sah la kalo x bergambar kan? Aku pon gitu juge...kalo tengok kamera mesti terus posing dan senyum. hahahaha...biase la kan leh juge buat kenangan utk mase depan nanti x gitu? :-)









Aku, mak, abg




Budak2 zaman sekarang , walaupon raya tetap dengan game. Kusyuk lak tu. X g beraya ke? Ha ni la anak saudaraku Danny n Is





Budak perempuan pulak sibuk bergosip di hadapan laptop. Kalo fb xpe lagi...ni aku terjah mereka tgh berblog. Apakah??? Masa umurku sebaya mereka aku tgh gigih mengutip duit raya di kawasan berdekatan rumahku. Jadi bertabahlah aku melihat situasi ini.huhuhu




Ini pula giliran org tua2 berbicara budak2 x boleh menyelah. Pi main jauh2 kami nak bincang pasal perkara serius ni.








Giliran budak2 bergosip. Bagaimanakah??






Penat cakap2.....aku g keluar rumah tangkap gambo. Tiru gaya artiskah? Oh tidak. Ianya kelihatan sedikit kaku.





Mungkin gaya posing seperti ini ok?Belasah sajalah







My sister and her son, serba putih gitu





My sister, anis, and me



Okey abis dah...............hehehehehe ok camat Hari Raya.......berhati-hati di jalan raya



No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)