Tuesday, November 22, 2011

Lepas OJA ;-) FUHHHHHHHHHHHHHH!!

Assalamualaikum...Alhamdulillah

Yayy saya sudah abis training dan lepas OJA. Jadi kene siap sedia tahan maki selepas ini...kerja kene tahan maki ni lain sikit. Kene tahan mental dan fizikal. Aku sedang membiasakan diri..takut2 aku termaki balik customer...Jangan begitu.

Jadi..untuk membina keyakinan diri dan memotivasikan diri...perlu banyak latihan serta banyak membaca. Semoga Allah mempermudahkan segala urusanku. 

Tiba-tiba nak tukar topik..

Tadi godek2 fb jumpa gambar pre-konvo. hehe meh lekte tengok sesame.



Ramai-ramai pegang belon..aku pegang 2 belon


Xde modal lain selain belon..hehe


Tiba -tiba


dan



Baiklah ....saya mahu tidur dulu..see u again. Nite............

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)