Friday, November 25, 2011

yeay mahu pulang ke kampung :-)

Assalamualaikum...

Dimulai dengan senyuman...:-)

Harini Jumaat kan..eh da masuk Sabtu ketika blog ini ditulis. Sempena cuti Sabtu, Ahad dan Isnin aku bercadang hendak pulang ke kampung iaitu di Perak.

Sudah lama tidak melihat wajah-wajah org tersayang. Hehehe. Jadi, aku tidak dapat tidur malam ini mengenangkan perjalanan pada esok hari. Teruja. (haha habit). Dalam benak fikiranku sudah terngiang-ngiang lagu seniman Sudirman ....OOOooo Balik kampung.....OOOoo Balik kampung.....OOOoo Balik kampung...hati girang....


Harap-harap perjalananku esok hari berjalan lancar dan sentiasa dilindungi Allah...Amin


Sementelaah hari Sabtu ada jemputan majlis perkahwinan saudaraku....eloklah aku pulang minggu ini.

Baiklah...Saya mahu undur diri. Tidak mahu ada eye back esok hari. hehehe TATA TITI TUTU.......



Jangan percaya saya seputih diatas sebab itu gambar edit. Harap maklum.hehehe

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)