Sunday, January 08, 2012

Sabar je la labu........

Tadi pagi dengan penuh semangat mak saya ajak pegi kedai runcit beli barang dapur. Pastu teringat kedit dah abis terus  pegi lagi satu kedai topup...... pastu balik umah lega.  

Pastu masak -masak dua tiga jenis lauk dan duduk makan dengan penuh sopan. ok tipu mkn seperti seminggu x mkn selere sgt aww!!. ..Pastu kemas- kemas dapur. Pastu duk depan pc online. Bukak link seperti biasa lah yang. Bukak fb dulu... bukak blog sebab nak jenjalan kat blog org yg comey2 dan tengok blog sendiri yg x bape nak comey.. pastu bukak radio dgr lagu nasyid (budget muslimah sejati amin 2 )) sambil dgr ceramah agama kt radio IKIM (betul ke ejaan ni). 

Tiba2 terpandang hp comey. Tiba2 terasa pelik. Oh nape xde msj masuk menandakan da dah kene topup?? Errr....

Oh rupenye x masuk lagi topupnyer....tapi dah nak 4 jam berlalu nape x masuk lg?? (aku bermonolog dalaman dgn diri sendiri) ha..tulah x tunggu kt kedai tu td to make sure topup dah masuk baru bali.
(aku bermonolog lagi) TAPI nape org tu x masukkan topup tu cepat 2 supaya customer x jadi angry customer? errr...

kau masih nak menyalahkan aku Wati?? ( ni dialog awie ckp kt Erra dalam filem Sembilu tetibe kuar kt sini nape?)


Dah2 aku pun nk jadi ANGRY CUSTOMER bole? selama ni x penah nak angry2 pon. Semenjak minat angry bird ni sudah rase selalu je nak jd angry customer bole? 


OK SAYA SUDAH MULA MEREPEK MUNGKIN TERLEBIH GLUKOSA PAGI TD MINUM KOPI CAP TUPAI  3 CAWAN MUNGKIN INI KESANNYA..OK FINE!!



Aku bersiap-siap nak pegi balik kedai tu tapi dihalang oleh emakku. Hahahahha mungkin beliau takut aku ditangkap polis kerana menyerang pak cik tua pemilik kedai runcit atas sebab x masukkan topup.


Mungkin beliau lupe tapi x logik. Sudahlah kene tambah 5o sen atas setiap topupan. ( imbuhan cam salah jer..)

Tetiba abg aku bersiap nak g keje ptg. Dan offer diri nak tanye pak cik tu dgn sopan. Mungkin pak cik tu lupe masukkan topup. 


Aku duduk diam2 sambil bertafakur di dpn pc.


X lame lepas tu barulah dapat topup tu lepas pegi tanye balik pak cik tu.

Adakah selepas ini saya akan pergi topup di situ?

heheheheh...grrrrrr

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen anda :-)